onsdag 28 november 2012

Spanska Oral

Idag hade jag min spanska oral. Jag har mått dåligt hela dagen - illamående, ont i huvudet och allmänt trött. Allt detta var bara påverkat från stress och nervositet för jag skulle ha min sista spanska oral tenta för iår. Jag tycker min tenta gick jättebra, eller jag vet att jag gjorde grammatiska fel, men jag gjorde mitt absolut bästa. Jag hade pluggat som en galning så jag visste vad jag pratade om. Efteråt var jag som en ny människa - kunde andas lugnt, mådde bättre. Åh vilken lättnad.

Vi hade innan ätit på brasseriet. Elisabeth, jag, Nur och Samantha - vi alla tog en sallad med tigerräkor, medans Nur tog en hamburgare. Mums, maten är så god där!

Elisabeth med en juldekoration!

Nu ska jag inte göra mycket idag. Vila, ta det lugnt. Jag har mitt sista IT prov imorgon sedan är jag finito med alla mina kursarbeten för iår. Skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar