fredag 9 november 2012

Sverige, dag 1

Jag kom till flygplatsen i god tid för jag visste inte riktigt hur lång tid det skulle ta att komma fram. När jag kom dit så blev jag förvånad över hur stor Stansted flygplats är - jag trodde den skulle vara Landvetter storlek - vilket inte är speciellt stort... Jag hade gott om tid så jag gick och köpte mig själv en Chai Latte på Starbucks.

Jag på starbucks

Påstigning på planet - bara tio minuter försenat!

Ryanair

Jag landade med Ryanair en kvart för tidigt - man har ju alltid hört om alla historier då planen är försenade eller inställda, men denna gången gick det jättebra. Farfar fyller år idag så vi åkte hem till honom och tog ett glas vin tillsammans med hans hyresgäster - mycket mysigt!


Det är otroligt roligt att vara tillbaka i Sverige och träffa släkten. Imorgon ska vi in till stan och träffa farmor och eventuellt en kompis (ska smsa Moa). Jag har haft en kanon första dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar