torsdag 1 november 2012

Torsdag

Idag har jag jobbat ungefär hela dagen. Jag tog en snabb lunch med Nicki vid 12, sedan har det varit biblioteket hela dagen. Man märker att allt börjar dra sig till ett slut nu eftersom det är presentationer, rapporter och intervjuer varje vecka. Jag börjar bli slut och längtar tills det är lov, tur att man kombinerar att ha roligt med studier - annars skulle det vara svårt att hitta motivation.

God Sushi lunch!

Nästa vecka blir det jobb som vanligt med att undervisa killen. Denna veckan hade han lov, så då var jag ledig vilket var skönt. Det har börjat bli riktigt kallt här nu, speciellt på kvällarna. Att det är kallt är en sak, men det blåser jättemycket - man får se till att ha på sig riktigt varma kläder hela tiden.

Jag håller på att jobba på en presentation på internet med tre andra gruppmedlemmar. Det jobbiga är att bara en kan fixa sina 'slides' samtidigt så man får vänta på sin 'tur'. Vi använder sidan Prezi.com för att göra vår presentation och det är en väldigt high-tech sida. Hade aldrig använt denna sidan innan så det var någonting nytt. Alltid kul med lite utmaningar. Nu ska jag fixa färdigt här så jag kan lägga mig i tid - min presentation är klockan 09.00 imorgon. Önska mig lycka till!

Imorgon får jag mitt exam schema för till jul - spännande! Kan ni tänka er att det redan är november?? Vart tog oktober vägen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar