fredag 16 november 2012

Twilight time!

Malin och jag stack iväg till Piccadilly för att se Twilight efter skolan. Jag hade bokat biljetter innan till 'Leicester' vilket jag trodde var 'Leicester Square'... Det var det inte. Jag visade min utskrivna biljett och gav det till en kvinna på en bio som det bara hade en massa '007 Skylight' planscher. Allt verkade lite mysko, men jag trodde såklart att de visade Twilight de med - vilken bio skulle inte göra det - premiären var ju idag! Men det gjorde inte Odeon på Leicester Square, bara i Leicester (som ligger utanför London) där jag hade bokat mina biljetter... Jag ringde Odeon och såg till att få pengar tillbaka, de ska komma denna veckan - skönt!

Malin

Vi fick satsa på plan B och gick till nästa bio 'Vue' och där visade dom bara Twilight och det gick en film varje halv timma! 


Jag köpte en stor popcorn och en Sprite inför denna spänning! Så sjukt kul skulle det bli. Malin laddade med godis.

Jag vid planschen

Jag tycker filmen var okej. Det hände inte lika mycket som jag trodde skulle hända - lite annorlunda än slutet i boken. Det var kul att ha sett alla filmerna ialla fall, man kan ju inte se alla förutom den sista... Nu är filmerna slut men både Malin och jag sa att det finns tusen olika möjligheter att göra en fortsättning.

Efter bion åkte vi tillbaka till skolan och träffade Lovisa och Ellinor där. Vi tog en öl i baren och sedan åkte till Koko. 

Jag och Ellinor

Den här bilden vinner nog 'galnaste' bilden för kvällen. Det var verkligen en 'in the moment' bild.

Elisabeth och jag

Vi alla hade en kanon kväll med Twilight, härligt folk och Koko. Verkligen en lyckad fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar