lördag 1 december 2012

Biblioteket - Ghetti - X Factor - Tvätt

Eftersom våran Financial Reporting (FR) tenta är på måndag så kommer vi bo i biblioteket de närmaste dagarna. Biblioteket är till och med öppet 24/7 nu för det är så många studenter där hela tiden - tur att man bor på skolan så man kan ta sig hem och dit när man känner för det. Jag tycker det går bra med FR just nu, enda sättet att lära sig hur man gör allt är att göra allt tusen gånger och bara öva, öva, öva. Lite tråkigt efter en stund, men det är kul att se att man verkligen lär sig något!

Efter några timmar möte Elisabeth och jag Lovisa och vi gick till Ghetti för att äta lite middag. Alla tre beställde in Pizza. Nu är det ju tenta dieten som gäller: "man kan äta vad man vill". Lovisa och jag skyndade oss hem för att kunna hinna se X Factor. Vi hade köpt lite godsaker som vi åt medans vi såg showen. Jahmene Douglas är helt grym!! Det ska bli så kul att se finalen nästa vecka LIVE i Manchester - ser verkligen fram emot det.

Lyssna på denna låten! Han dedicerade den till sin storebror som tog livet av sig för några år sedan efter ha sett deras mor bli misshandlad länge utav deras far (han sitter nu i fängelset för grovmisshandel). Han är sådan stark människa med en otrolig röst!

Efter X Factor var det dags för att tvätta lite igen... Det var väl på tiden... Jag gjorde två tvättar: en färg och en vit - det blev kanon!

Anna tvättar

Nu ska jag duscha sedan ska jag lägga mig. Jag ska upp tidigt imorgon för att träffa Elisabeth i biblioteket. Kram på er alla och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar