onsdag 26 december 2012

Chess och middag

Idag stack hela familjen till Allum på morgonen för att köpa lite grejer. Jag hittade ett par mjukisbyxor - det var allt jag var ute efter. När man bor i en stad som London så blir all annan shopping är där bara värdelös eftersom shoppingen i London är så himla bra. Det man kan göra bra i Sverige ialla fall är att fynda på mellandagsrean. Efter Allum stack alla hem för att göra sig iordning inför kvällen. Vi tog ett snabb besök till Janne och Åsa, Linnea var också där. Vi tog en fika där och sedan bar vi iväg till Chess musikalen. 

Janne och Fredrik

Åsa och jag

Det var jättekul verkligen för inte bara skulle vi gå på musikal - jag fick också träffa min gamla klasskamrat Joakim Stenman och hans föräldrar. Jag tror inte vi har snackat på säkert 5-6 år, så vi hade ju en del att prata om. Det var verkligen otippat, men vi hade en kanonkväll allihopa tillsammans. De hängde också med oss på middag efter musikalen, jätteskoj!

Chess

Hela gänget

Det blev en lång dag, men rolig! Vi kom hem rätt sent så vi snackade lite men sen var det dags att sova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar