tisdag 11 december 2012

Sushi och Italienskt

Imorse ringde Elisabeth mig och frågade om jag ville äta lunch med henne - jättetrevligt. Vi träffades vid halv två och gick till Mori för att äta sushi. Vi skrattade gott för att jag beställde in edemame till min sushi och jag fick in den största portionen någonsin, vi fick dela på den för det skulle vara helt omöjligt för mig att äta upp den själv.

Elisabeth

Jag

Efter lunchen stack jag hem för att packa ihop mitt rum lite. Klockan 17:30 stack jag iväg till Oxford Street för att träffa Sara och Natasha. Vi åt middag på en jättegod Italiensk restaurang precis bredvid Oxford Street, mums! Jag tog en lasagne och den var hur god som helst.

Sara och Natasha

Jag

Jag stack hem efter middagen för jag har min sista tenta imorgon. Jag var hemma vid åtta vilket var skönt eftersom jag hade fortfarande lite tid att kolla över mina anteckningar. Nu ska jag sticka iväg - kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar