fredag 7 december 2012

Fredagsmys

Jag vaknade idag utav den bästa nyheten på länge: jag ska få en till kusin!!! Angelika, min faster, är gravid med sin Stanely, i fjärde månaden och är beräknad att få barn den 28e maj. Åh vad jag är glad att få en till liten skrutt som kusin. Jag älskar de kusinerna jag har nu och vi är alla en extremt nära familj, men denna lilla ängeln som ska komma kommer vi välkomna med öppna armar. Massa grattis till Angelika och Stanely, klappa lite på magen från stora kusinen Anna. Trots att det kommer vara 20 års åldersskillnad så kommer jag skämma bort detta barnet något otroligt och vara med i deras liv så mycket jag kan. Vi längtar efter dig skruttis! Snabba dig på nu och kom ut till världen.

Fick den här bilden utav Mikaela imorse! Snacka om att det är kallt i Sverige. Hon sa också att det var -17 grader. Helt sjukt! Jag som fryser här när det är -2... 

Snöööö

Norma ringde mig vid 2 tiden och frågade om jag skulle förbi TopShop - jag sa varför inte? Hon hade jättemycket att göra och planera inför imorgon då vi ska till X Factor så jag hjälpte henne att köpa en TopShop voucher för £20. När man väl är inne i butiken är det omöjligt att lämna den utan att hitta någonting... Detta är min svaga sida. Så det slutade med att jag köpte fyra saker:

En orange kavaj och en långärmad svart kort-tröja

En kort topp dekorerad med pärlor och sedan en vit topp med massa fina dekorationer

Jag är jättenöjd med dagen. När jag kom tillbaka till Baker Street stack jag till Tesco för att köpa några wipes för att kunna tvätta golvet. Jag köpte också en färdig lasange för jag hade inte ätit på hela dagen... När jag kom tillbaka värmde jag lasangen och kolla lite film och mös. Sedan blev det städning igen. Nu har jag städat hela rummet för Norma ska sova över imorgonnatt efter vi har kommit hem från X Factor finalen - jag är såååååå taggad!

Ha det så fint allihoppa! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar