fredag 28 december 2012

Tillbaka i London igen!

Idag var det dags att ta sig tillbaka till London igen. Min Malaysia resa utgår från London så det är därför jag måste tillbaka dit. Lovisa kom till mig på morgonen så vi åt frukost tillsammans och pratade massor. Jag packade iordning det sista medans Lovisa var där, jag kom också på att jag inte hade printat mitt boarding pass för resan från London till Amsterdam, så Lovisa var jättegullig och kunde fixa det hemma hos sig. Precis innan jag stack så fick jag också reda på att hon bokade sin resa till London!!! Så kul, Lovisa kommer och hälsar på mig precis efter min födelsedag, den 13-18e februari.

Min packning ready to go!

Mamma körde mig till flygplatsen vid två tiden så jag hade gott om tid på Landvetter. Jag satt i loungen, kollade lite på Facebook, åt lite lunch, m.m. Tiden gick jättesnabbt så efter en stund så var det dags att gå till gaten.

Inne på loungen

 Ute

Allt gick jättesmidigt, SAS flög itid och allt. Personalen var väl inte den trevligaste, men det är väl det man får när man betalar för att åka med dom. Planet landade i tid och det är väl allt man kan begära. Det tog mig exakt en timma att komma till Fredde från det när jag satt på planet då det precis hade landat, till att gå igenom passkontrolen, få min väska, åka med tunnelbanan och kommit fram till stationen där han bor. Helt sjukt hur snabbt det går! Man kan ju verkligen inte klaga på standarden där!

Nu har jag lagat delikatessmat och förberett lite efterrättsgodis. Mission Impossible 2 är på TV:n nu så jag ska kolla lite på den och sedan blir det att packa om min väska från varma kläder till sommarkläder.

Middagen idag

Ska kolla färdigt filmen nu! Kram på er alla. Imorgon åker jag med planet på eftermiddagen - kan inte vänta att landa i Malaysia och sätta på mig flip flop och shorts!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar