onsdag 5 december 2012

Mitt nästa hem

NUUU kan jag äntligen visa lägenheten jag ska fytta in i den 30e januari 2013. Pappren är påskrivna och deposit är nu betald - denna lägenheten kommer bli mitt första hem! Det är en jättefin lägenhet i 'lower ground'. Den är runt 30 kvm så den är perfekt för mig. Det finns tillräckligt mycket plats för att ha gäster, ha middag, ha lite folk över. JAG ÄR SÅ GLADDDD! Detta hem kommer bli så fint och jag ser verkligen fram emot att den blir MIN! Jag ska sticka till IKEA och köpa lite gardiner, kanske en matta (?), en stol för skrivbordet, lite vinglas... Åh så kul det ska bli!

Sängen och skrivbord

Andra hörnan med ett bord och garderob 

Det underbart fina köket där mycket god mat kommer bli lagad!

Badrummet!

Framför allt känns det skönt att ha boende fixat till efter jul och man slipper oroa sig att inte ha någonstans att bo. Detta kommer bli så roligt och är jätteglad att jag hittade denna lägenheten! Nu blir det bara till att vänta på att få nyckeln. Massa kramar, en glad tjej kommer sova gott ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar