onsdag 19 december 2012

Hemma igen!

Planet gick som det skulle på morgonen vilket var otroligt skönt. Det måste ha varit för att det var ett direktplan och därför inga svårigheter med att mellanlanda osv. Det var ialla fal skönt att veta att man skulle komma hem itid och inga förseningar.

Snö utanför Landvetter

Att komma hem var jättekul, speciellt att ha hela familjen samlad. Det känns dock lite konstigt att komma tillbaka till ett hus där fyra bor när man är van att bara vara ensam. Man kan inte längre bara göra vad man vill utan måste tänka på vad andra gör. Jag erbjöd mig att göra middagen ikväll - det blev kyckling, ris och kurrysås: en utav mina specialitéer.

Pappa och jag hemma igen

Det är jätteroligt att vara hemma igen och jag tror inte jag själv har fattat att jag verkligen är det. Det är dock precis som när man träffar kompisar igen efter flera månader ifrån varandra: det känns som om man precis sågs, som att man inte har varit ifrån varandra länge alls. Klart vi alla hade mycket att snacka om, men eftersom de alla läser min blogg så känns det som om alla var rätt så uppdaterade om vad som händer i allas liv. Jag måste säga att det var en chock att se att Fredrik hade blivit så stor, längre än pappa och mycket mer muskulös än vad han var förut. Åh min lilla Cederkvist-familj är nu återförenade, gud så kul! Nu blir dom inte av med mig på sex veckor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar