måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR!

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! Hoppas ni alla hade ett riktigt bra nyår. Mitt nyår var ett utav de bästa. Det startades tidigt på morgonen, jag kunde inte sova så mycket under kvällen så jag var rätt så trött när jag vaknade på morgonen. Nicole, jag, Fredrik och Robin stack iväg till One Mont Kiara för att handla lite mixers och snacks inför den stora festen på kvällen. Det blev lite juice, chips, sprite, cola, osv - allt det nödvändiga.

Efter det så var det dags för Nicole, Laila och jag att åka till Bangsar Villiage för att fixa smink och hår - det är roligt att vara i KL nu så man kan lyxa till sig lite. Jag fixade lite vågigt hår och sedan en rätt naturlig sminkning. Tiden bara rusade förbi och snart var det dags att sticka hem igen. Vi var väl hemma runt fyra så vi hade två timmar att fixa det sista; plocka undan lite och ställa fram allt.

Tillslut var det dags att äta lite middag - Thelma hade lagat Carbonara vilket jag tror var en bra grund inför kvällen... Vi åt och sedan kom folket. Vi blev massor; runt 30-40 pers hemma hos mig. Vissa hade jag inte sett sen studenten så det var verkligen kul att se dom igen. Det blev mycket musik, gott folk och god dryck!

Hela gänget: Kevin, Andreas, Johan, Johan, Daniel, Oscar, jag, Sara, Laila och Fredrik

Johan och Kevin

Andreas och Laila

Nicole, Johan, Kevin och Robin

Robin och Andreas håller upp Fredrik

Raphael, jag och Nick

Nicole, Laila, Fredrik och jag

Jag hade hyrt två skolbussar som tog oss in till KL på kvällen vid 10-tiden. Det blev jättebra för det är ganska svårt att fixa taxi på nyår, speciellt till 20-30 pers. Vi hamnade på Bakita som är en klubb som ligger i Chungkat. Jättekul hade vi det!

Sara och Andreas

Oscar, Johan och Rakan

Jag och Sara

Rakan, jag och Fredrik

På vägen hem så stannade vi våran taxi på McDonalds och köpte hem 10+ Quater Pounder Cheese - detta är den perfekta maten efter en kväll ute, speciellt på nyår! Vi tog med oss dom hem och hittade hela gänget sittandes utanför hissen in till oss. Det blev god mat, sedan jacuzzi och sedan bad i vårt badkar med alla.

Oscar och Robin

Mitt nyår var ett utav de bästa någonsin, vi hade så roligt! Med en sådan start på 2013 så tror jag att detta året kommer bli helt grymt. Gott nytt år på er alla och hoppas ni hade en kanon kväll ni med! Kramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar