lördag 15 juni 2013

Ett besök på Rörtången

Idag stack jag hem till Angelika för att åka med dem ut till Rörtången. Jag log gott åt situationen när det tog oss nästan tre timmar att ta oss ut från Göteborg till Rörtången för det var stopp lite här och där, blöjbyte och annat snack. Man får ha andra tidsmarginaler när man har en liten bebis med i sällskapet, mysigt är det dock! Vi köpte med oss lite sushi på vägen ut vilket vi åt till lunch, mums!

Marie och Ingemar kom förbi på lite fika vilket var mysigt att få träffa dem igen. De fick också träffa lilla Stella och de hade med sig en sådan fin present: ett litet mjukt gosedjur. Nicole jobbar i Arvika nu och kommer ner några gånger på sommaren, det ska bli roligt att få träffa henne senare också!

Lilla Stella med det nya gosedjuret!

Vi åkte tillbaka till Göteborg vid tre då jag behövde vara hemma i tid. Jag sa hej till mamma snabbt på stationen och sedan snabbt sa hejdå för att hon skulle dra sig iväg till sin klassträff de skulle ha för att fira 30 år sedan de tog studenten från Rudebäcks. Helt sjukt att det har gått 30 år - själv kan man ju säga att det är ett år sedan man själv tog studenten. Tiden lär väl gå snabbt!

Ikväll blir det till att mysa och kolla på film. Jag ska äta lite rester till middag och bara göra ingenting - så skönt! Hoppas ni har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar