onsdag 26 juni 2013

Hem till Lerum igen

Imorse packade jag ihop alla mina saker på landet. Det var inte alls mycket och gick jättesnabbt vilket var skönt. Vi gick till Angelika, Stanely och Stella för att säga hejdå snabbt. Det blev lite fika där viket var gott! Det var lite sorgligt sedan att säga hejdå till lilla Stella, hon kommer vara dubbelt så gammal när jag träffar henne nästa gång - bara hon inte glömmer av vem jag är!!  

Fina Stella

På kvällen i Lerum lagade jag mat och det blev pasta, faktiskt jättegott. Vi hade köpt lite ost också till efterrätt så det var verkligen mumsigt! Vid tio började jag packa inför min spanienresa - kände det var dags då. 

Ostbrickan

Mamma och jag la oss vid halv ett så det blir inte många timmars sömn. Vi ska upp halv fem för att sticka iväg till flygplatsen. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar