fredag 21 juni 2013

Glad Midsommar!!

Jag vaknade till strålande sol och blå himmel, men som sagt, det är Midsommar så det förändrades ju snabbt... Vi började göra oss iordning och det var verkligen så varmt i luften, även fast solen inte var framme så var det runt 26 grader, helt sjukt! Pappa och jag hämtade öl från en vän och såklart blev vi fast där i en liten stund. Klockan ett skulle vi vara hoss Bergins och det var vi. Vi åt lunch där och hade det jättetrevligt!

Outfitten för Midsommar 2013

Jag och pappa

Maten var hur god som helst med snapsen är väl en grej som jag måste bli bättre på. Jag klarade att dricka en halv av dessa små flaskor - pappa fick ta resten, oh no vad han tyckte det var jobbigt. De är så starka så man får nästan dricka vatten direkt efter, jag vet - jag är lite mesig!

Svensk snaps


Fredrik och hund Sara

Såklart kvart i tre, 15 minuter innan dansen skulle börja, så började det regna. Typiskt!! Pappa och jag traskade ner samt många andra tappra. Det var vissa som dansade, men det var verkligen nästan omöjligt. Jag stod under ett paraply och ändå lyckades jag blir helt dygnblöt. Inte roligt alls!

Alla under ett stort partytält

Dansen fortsatte

På kvällen gick jag hem till en kompis som hade lite fest. Det blev verkligen en jättelyckad Midsommar! Så roligt att många ändå kommer ut till landet på Midsommar så man kan träffa alla igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar