tisdag 4 juni 2013

Tisdag

Imorse vaknade Nur och hade en tenta tidigt. Efter den träffades vi för att hjälpa henne flytta alla sina grejer från Elisabeth till mig för att sedan ta dom till sig själv. Nur märkte precis att hela hennes garderob är nu dubbel så stor - hon har haft så mycket kläder hos oss så hennes garderob hemma har varit nästan helt tom. Jag passade på att köpa en bok och gå till banken på tillbaka vägen hem till mig från Elisabeths.

Vid lunch träffades vi vid Baker Street stationen för att dra oss till St. John's Wood för att kolla på en lägenhet som Nur, Samantha och Charlotte ska flytta in i. Den var hur fin som helst och låg i ett område som var så mysigt! Vi gick runt i området efter vi hade kollat på lägenheten, vi stannade på ett italienskt ställe där vi åt lite lunch. Jag tog en svampsoppa, surprise surprise! Den var hur god som helst iaf.

Vi gick hem i det underbara vädret till mig efteråt. Det tog bara ungefär 15 minuter att gå hem till mig vilket inte är någonting alls. Nur skulle egentligen hem och tvätta alla sina kläder men jag sa att hon kunde tvätta hos mig eftersom det är gratis här. Det blev istället en tvättkväll - mysigt! 

Jag stack iväg för att undervisa med var tillbaka vid niotiden. Då blev det lite Grey's Anatomy och mycket snack. Jag fick också in ett träningspass vilket kändes skönt - nu jäklar ska man få in bikinikroppen till sommaren 2013!

Svettig och god efter träningspasset

Tänk att jag åker till Sverige om bara några dagar! Det ska bli underbart att få komma hem igen till familj och kompisar!

Godnatt från Nur och mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar