söndag 30 juni 2013

Mitt hem här!

Folk har frågat mig hur jag bor här och därför tänkte jag lägga upp lite bilder på min lägenhet. Jag börjar varje dag med en frukost på min balkong. Där har jag en sådan fin utsikt som är helt otrolig. Man hör vågorna från havet och livet känns bara helt underbart!

Frukost på balkongen

Lägenheten är nog på en 50-60 kvm vilket är helt enormt stort jämfört med min lägenhet i London, det känns som värsta lyxen! Jag har en korredor genom hela lägenheten och balkong/ytterdörr på var sin sida.

Korredor - kök till höger

Kök

Vardagsrum och balkong i slutendan

Min underbara utsikt

Sovrummet

Jag har ett badrum också med badkar (!!) vilket också är väldigt stort. Det känns otroligt bra att bo där, känner mig jättesäker på kvällarna och det är skönt.

Idag har jag legat på stranden och solat - jobbigt liv! Jag blev bjuden på lite lunch hos Pia, Jonas och Felicia, vi åt lite rester från middagen igår så det blev jättegod pasta till lunch igen, mums! Nu ikväll blir det till att ta det lite lugnt och slappa. Det är skönt att komma till Pia och dem för att få lite internet uppkoppling samt trevlig sällskap. Hoppas ni alla får en jättebra dag! Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar