onsdag 5 juni 2013

TVÅ dagar kvar!

Idag gick jag iväg vid elvatiden för att fixa till naglarna så dom är fina innan jag sticker hem till Sverige. Det är lika avkopplande varje gång att kunna få sitta där och lyxa till sig. Efter detta stack jag direkt till biblioteket där Rebekah satt och pluggade. Jag tog fram min dator och började så smått. Tentan är på fredag och jag känner väl just nu att jag har allt rätt bra under koll. Just nu känner jag bara att jag vill bli klar - denna känslan kickade verkligen in när jag fick ett samtal från min bästa morfar som ville dubbelkolla när jag landade osv. Lika mysigt varje gång att få snacka med honom!

På vägen hem stod det ett gäng massa konstiga fåglar. Man ser alltid dessa fåglar i parken men vad är det för några? De ser hur roliga ut som helst!


Jag håller på att tömma kylen så att det inte ska vara någonting kvar när jag åker till Sverige då jag också säkert kommer stänga av hela kylen - måste frysa av den... Mycket att fixas innan sverigeresan. Så ikväll blev det stekt falukorv med potatismos. Riktigt gott och svenskt!


Korven är gigantisk!


Det var en kanon middag! Jag har tränat lite dag men nu ligger jag i sängen. Har haft lite ont i huvudet idag, tror det är pga stress och för lite sömn. Ska försöka lägga mig rätt tidigt idag så jag är pigg imorgon då det kommer bli en heldag med bara massa plugg. Peppa peppa! Hoppas ni fick en bra dag. Kramar och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar