måndag 3 juni 2013

Presentshopping på Oxford Street!

Idag stack Nur och jag till Oxford Street för att handla massa presenter inför Sverige. Det blev mängder utav studentpresenter från hela familjer och lite försenade födelsedagspresenter. Vi hade det verkligen hur trevligt som helst, men vid sextiden var vi verkligen hungriga så då gick vi till en Italiensk restauran: Ponti's. Maten där är verkligen hur god som helst! 

Fina Nur

Min pasta med räkor och annat gott

Nur med sin pizza

Efter några timmar så kände vi oss färdiga. Jag har bara handlat presenter och bara några få saker till mig själv. Hoppas alla blir glada nu som kommer få presenterna!

Presenterna ++

När vi kom hem så gjorde jag lite träning som mamma hade lagt ut på Facebook. Hon har startat en grupp där vi ska göra ett 30-dagars program. Jag tänkte jag skulle hänga på - kan ju säga att jag nästan redan har lite träningsverk... Helt slut i mina ben! Imorgon blir det mer träning, det ser jag fram emot!

Här gör jag jag någon utav de 50 squatsen!

Nu ska jag lägga mig, vi får se hur jag känner mig i bena imorgon. Hoppas ni fick en jättebra dag! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar