torsdag 20 juni 2013

Fredrik och pappa hemma igen!!

Elina kom hem till mig på lite frukost imorse. Det var jättemysigt att träffa henne igen. Hon verkar ha det hur bra som helst - lite resor planerade osv. Lika roligt varje gång att få träffa henne, känns som man knappt har varit ifrån varandra, ändå har det gått nästan ett år.

Mamma och jag körde förbi kontoret en snabbis för jag behövde printa ut lite saker samt ville jag säga hej till pappa och Fredrik. Fredrik har blivit en helt annan människa - en man typ... Konstigt att se min lilla bebis "all grown up". Nu har han en mörk röst, håriga ben och lång som bara den. Han är inte min lilla pipiga brorsa längre.

Väl på landet stack vi hem till Angelika för att säga hej till J och Cody, och såklart Stella-bus! Fredrik och pappa var redan där och fick träffa Stella för första gången. Jag som har träffat Stella så mycket känns det som att hon alltid har varit med och att alla känner henne, men så är det ju inte riktigt än - det är ju fortfarande vissa som träffar henne för första gången i släkten. Det är roligt att få följa henne bli äldre och äldre - snart är hon redan en månad!

J visar hur man ska hålla Stella

Fredrik och Stella, så söta! Mina bebisar!

Efter middagen så var det dags att ta fram kubbspelet och gå ner till lekplatsen. Det var en spännande match men slutade att det andra laget vann med 2-1. Aja, jag kan ju inte säga att jag är sådär värst bra på att sikta och få ner alla grejer, tror inte jag träffade en enda.

Hela gänget

Sanna och jag

Det var så mysigt att få vara fyra igen; att hela familjen var samlade på ett och samma ställe. Det är svårare än vad man tror faktiskt... Man får uppskatta varje sekund man är med varandra. 

Jag och Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar