fredag 7 juni 2013

Tenta, sedan hem, hem, HEM!

Tentan gick bra vilket kändes skönt. Nu var det bara raka steg hem och packa, städa och fixa det sista. Jag är verkligen så taggad på att sticka hem till Sverige nu - det ska bli så roligt. Morfar ska komma och hämta mig på flygplatsen vilket är otroligt gulligt och snällt hos honom. Jag hann precis blir klar med städandet tills kl 15:00 då Malin kom hem till mig för att sticka till Heathrow tillsammans.

Hejdå skolan, ses i september!

På Heathrow åt vi lite sushi och sedan tog vi en Starbucks. Jag fick nästan springa till gaten då det stod att den höll på att stänga... Skulle vara lite snoppet om man skulle ha missat planet. Det var ialla fall helt okej - kom på planet och somnade gott innan planet ens hade lyft.

Uppe i luften

Jag landade vid 21:30 och då var det raka vägen ut och hämta väskan sedan hitta morfar. Jag såg honom direkt när jag kom ut. Så mysigt att träffa honom igen! Det känns redan så avkopplande att vara hemma. Det känns hur dumt och korkat som helst att säga detta: men det är skönt att få en liten paus utav London nu och komma hem till familj och kompisar.

En nöjd Anna i Sverige

På kvällen passade jag på att sticka till Lovisa J en snabbis och säga hejdå till henne. Hon flyttar till Stockholm imorgon och ska jobba på en advokatbyrå. Det känns lite konstigt nu när alla börjar få jobb överallt eller börjar plugga. Det känns som Malaysia på nytt när alla flyttar ifrån sin stad och på något sätt blir det inte likadant när man kommer tillbaka som det var innan. Alla börjar sina nya liv, spännande att se vart alla tar vägen. Undra vart folk håller på med om 10 år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar