fredag 18 oktober 2013

Frukost med farmor och korvkalas!

Jag tog bilen och stack iväg till Frangipani vid halvtio för att äta hotelfrukost med farmor, lyxigt! Det var jättetrevligt och vi snackade en massor. Det är kul att få kunna umgås lite extra med henne nu när man är här och det är ju extra roligt att man kunde tajma in det så bra att hon också är i Malaysia nu. Jättemysigt verkligen! 

Pappa och jag

Pappa och jag fixade till flagspelet ovanför poolen så att det skulle se fint ut för gästerna som skulle komma under kvällen.

Den fina poolen

De flesta kom vid sju-åttatiden och det var trevligt. Efter ett tag var jag tvungen att sticka iväg till flygplatsen för att hämta Kevin och Carl som landade. Vi stack till Malibest så de fick checka in och sedan till festen hos oss. Vi hade ju inte ätit middag så vi var rätt hungriga, som tur var fanns det gott om mat kvar. Det blev mycket poolbandande, snack, öl, gin och tonic, osv men det var en otroligt trevlig kväll. Vid tvåtiden körde mamma mig, Kevin och Carl tillbaka till deras hotel och vi bestämde oss för att bada... Smart... Kanske inte, men roligt var det! Dessa killar är ju bara för sköna!

Fredrik och Jake

Denna kvällen blev det verkligen mycket fest och dans så vi får se hur pigga alla är imorgon då den 'riktiga' 50-års festen ska vara. Det blev i alla fall en jättelyckad kväll vilket är alltid roligt! :-) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar