torsdag 10 oktober 2013

Vart är jag påväg nu?

Jag vaknade imorse och hoppade in i duschen. Idag kommer det hända mycket! Jag ska åka till Malaysia och pappa har ingen aning. Han behövde åka till Sverige snabbt, men överraskningen kommer fortfarande ske. Han fyller ju 50 nu på tisdag och har ingen aning om att hans dotter ska komma och fira med honom. Det ska bli så roligt och jag är så glad att allt passar in så att jag kan komma och ge honom en riktig födelsedagskram.

Taxin kom och hämtade mig vid ett och jag sa hej då till Nur, Malin och Cicci som hade kommit för att säga hej då en sista gång innan jag stack. Så gulliga kompisar som kommer och säger hej då, de är bäst! Jag var ute på flygplatsen i god tid vilket var skönt. Jag checkade in allt och sedan åt jag lite lunch på Cafe Apostrophe. Vid halvfyra gick jag till gaten.


Nu ska jag först mellanlanda i Paris och sedan är jag i KL. Imorgon ska jag överraska Fredrik och sedan pappa på lördag. Åh vilken rolig vecka jag har framför mig. Nu ska jag sticka till gaten och sedan kommer jag sitta på ett plan resten utav dagen. Kramar från planet ovanför er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar