lördag 5 oktober 2013

Lördags middag med Malmbergs!

Jag fixade lite saker på morgonen och sedan vid fyratiden var det dags att sticka till Cicci. Jag mådde inte så där jättebra idag, väldigt förkyld och känner att jag börjar få feber men jag ville verkligen till middagen hos Cicci eftersom hennes föräldrar är i London och de har jag inte träffat på evigheter känns det som. De är ju nästan som mina egna "extra" föräldrar. Cicci och jag chillade ett bra tag innan Eva och Stickan kom. Cicci fixade efterrätten och jag var där som socialt stöd. Eva och Stickan kom vid sjutiden med två jättestora resväskor som var till Cicci, jag kommer ihåg hur det var när jag flyttade till London - man tar ju med sig så mycket saker och hälften använder man ju knappt, men hellre ha för mycket saker än för lite. Middagen Hilary hade lagat var så himla god och alla snackade för fullt. Det kändes som om ingenting hade förändras, och dessa föräldrar är bland de finaste som finns!

Hela gänget: Cicci, Eva, Stickan, Hilary och Lea

Vi hade det så trevligt hela kvällen. Jag fick fiskbullar i dillsås och knäckebröd utav Eva och Stickan som de hade tagit med sig från Sverige. Så söta och snällt! Det var så roligt att träffa dem igen! Vi ska definitivt träffas en till gång bara vi och ta en öl eller någonting annat brittiskt. Nu ska jag hem och sova medan alla andra ska ut till Koko eller någonting annat kul. Fusk! Men jag måste bli frisk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar