onsdag 30 oktober 2013

Spanska presentation och fixade naglar

Jag gick upp klockan sju idag för att öva det sista innan min presentation klockan elva. Jag var inte så nervös för läraren är så bra och gör så att man verkligen känner sig bekväm - detta är ju otroligt viktigt, speciellt när man ska hålla en presentation i tio minuter på ett annat språk som man studerar: spanska. Jag var där i tid och såg till att jag gjorde min presentation först utav alla. Det känns alltid skönt att vara först för då kan man koppla av efteråt och kolla på alla andras och bara ta det lugnt. Min presentation var elva minuter och frågorna höll på och ställas i över tjugo minuter så min totala presentation var nästan 40 minuter. Det gick så bra och jag är jättenöjd med presentationen. Jag tror detta är första gången som jag verkligen har känt att jag har gjort ett bra jobb när det kommer till dessa presentationer på spanska. Nu kände jag verkligen att det fanns ingenting jag skulle kunnat ha gjort bättre eller ändrat på. Så skönt att det känns så här och att det inte blev någonting fel!

Jag stannade kvar på skolan ett tag för att arbeta lite på HR med Rebekah men efter ett tag stack jag iväg för att fixa mina naglar, jag kände att jag var värd detta efter att ha jobbat så hårt på denna spanskapresentation. De blev röda naglar idag eftersom Halloween är imorgon - kände att det var passande med lite runda naglar då med. Vet inte om jag gillar detta eller inte än...

Mina nya naglar

Hoppas ni fick en bra dag. Jag ska bara ta det lugnt idag och kolla film för det tycker jag att jag är värd. Massa kramar och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar