söndag 20 oktober 2013

Hejdå Langkawi och Malaysia för denna gång!

Vi åt frukost på morgonen och sedan körde jag och lämnade hela familjen vid en marina där de skulle åka ut med en katamaran med hela gänget. Jag träffade alla där och fick säga hejdå. Det kändes lite halvtråkigt att inte åka med på turen fast resan hem till London är ju inte så dålig den heller.

Hejdå huset

Hela familjen

Jag kom snabbt hem till huset igen och packade det sista innan taxin hämtade mig. Väl på flygplatsen passade jag på att shoppa lite parfymer. Har länge kollat på denna "Flora" parfymen utav Gucci och nu slog jag till. Köpte också en liten 100 mL flaska utav "Envy" av Gucci som jag kan ha i handväskan osv. Kanon! 

Mina nya köp

Planet var nästan en timma försenat så jag var lite nervös för jag hade inte super mycket tid på KLIA då jag skulle checka ut och sedan checka in mitt bagage. Allt gick ju bra som tur var och till och med bättre. Det slutade med att jag blev uppgraderad till Business Class vilket var super och jag såg verkligen fram emot en skönt sömn eftersom jag har min spanska tenta imorgon.

Min nya biljett

Bra storlek på skärmen ;-)

Hoppas jag kan sova gott på planet nu. Får väl kolla lite filmer först och ta mig något glas champagne nu när man är här. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar