söndag 13 oktober 2013

Svensk frukost och italiensk middag!

Dagen började med en lyxig svensk frukost, gud så gott det var med riktig ost och korv på ett nybakat bröd! Så himla mysigt att vara tillbaka hela familjen, det känns fortfarande helt sjukt att jag verkligen är i Malaysia: tredje gången för iår. Man kan inte få nog utav detta land! Så mysigt att vara här.

Den goda frukosten! 

Efter frukosten stack pappa och jag iväg till Verve Suites för att spela en tennismatch mot Kevin och Carl. Jag var ju en gång med i tennislaget i skolan, men jag kan väl inte säga att jag var på någon elitnivå på något sätt... Jag tror shoppingen och resan till Singapore med laget lockade mer än träningarna. Fredrik kom efter ett tag och det var riktigt kul att spela! Vi spelade i två timmar, sedan gick vi och kollade på de nya lägenheterna som de visar i Verve Suite - dessa ska byggas vid Megamall och de var så fräcka! Man blir verkligen sugen på att köpa en fast den tanken får nog vänta i några år... Vi passade på att äta lunch där och sedan stack vi hem igen. Jag hoppade snabbt in i duschen och sedan stack mamma och jag för att byta mina jeans jag köpte på TopShop. Allt gick jättesnabbt.

På kvällen fixade alla iordning sig och klockan sju kom Junglings och hämtade oss för att äta middag. Vi åt på en restaurang som heter: iCook Italian. Jag åt en jättegod svamp risotto, satt och verkligen njöt - speciellt efter att ha ätit en förrätt som var Carpaccio!! Kan knappt bli bättre.

Hela gänget - mamma

Det var jättekul att få träffa hela det gänget igen också. Det känns speciellt skönt att inte behöva gömma sig hemma längre nu när pappa faktiskt vet att jag är här. Vi hade en jättetrevlig middag och pappa blev firad vilket var kul! Nu blir det till sängs och imorgon blir det jobbintervju - mycket som händer nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar