tisdag 15 oktober 2013

Grattis pappa på 50-års dagen!

Ett stort grattis till världens bästa pappa i hela världen! Jag är så glad att jag kunde vara här och fira med dig på din fina och stora dag! Du är så himla fin och är verkligen en stor inspiration i mitt liv och även i andras! Jag hoppas att du får en jättebra dag och att alla dina önskningar går i uppfyllelse. Visa nu att 50 är ingen ålder alls du kommer alltid vara ung i hjärtat!

Efter vi firade pappa på morgonen med sång, fina presenter och frukost så drog han iväg till till jobbet. Mamma och jag gjorde oss iordning för att sticka iväg vi med och efter ett tag drog jag mig till 1 Mont Kiara för att göra ett TRX pass på gymmet. Jag älskar verkligen denna träning och är jätteledsen att de inte har denna träning i London, i alla fall inte på LA Fitness... Jag träffade Jeanette på gymmet och vi signade upp för passet - gud så kul! Man kände verkligen efteråt att man tränade hårt, man skakade riktigt i ben och armar och HELA kroppen ungefär. Det blev lite snack med Jeanette efter passet och sedan in i duschen, lite smink på och sedan iväg till lunch på sushi-stället där jag skulle träffa de andra plus Fredrik och Claudia.

Innan passet

Detta sushistället är verkligen det bästa någonsin - deras sushi är bara muummms. Vi hade en jättetrevlig lunch och det var roligt att snacka en massor. Kul att få lära känna Claudia också! Hon är veklingen en gullig tjej!

Mamma och jag på lunchen

Vi åkte hem och sedan var det dags att göra sig snygga inför middagen. Claudia var hemma hos oss och fixade sig, jag fixade till mig och tillslut var alla klara för att sticka. Fredrik hade verkligen klätt upp sig och såg riktigt stilig ut! Min lilla bebisbror, kanske inte så mycket bebis längre. Middag tog plats på Pressroom, en utav favoritrestaurangerna i KL.

Fina Claudia och Fredrik

Pappa, Claudia, Fredrik, jag och mamma

Jag åt världens godaste köttbit och snackade mycket med Freddan och Claudia. Så kul att lära känna henne på riktigt, Fredrik har verkligen hittat en jätterolig och snäll tjej på alla sätt - jätteglad för hans skull! Middagen blev jättetrevlig, Thelma var också med vilket var extra roligt, vi var verkligen hela gänget. I slutet utav middagen kom tårtan in till pappa och han var ganska nöjd när de hade skrivit "SIR Michael".

Pappas tårta

Massa grattis till dig igen pappa och hoppas att du fick världens bästa dag! Så kul att ha firat ännu en födelsedag tillsammans med dig och familjen. Älskar dig pappa! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar