måndag 7 oktober 2013

Skola igen, Malmbergs och sedan Casa Becci

Idag gick jag upp för att gå till skolan. Hela dagen gick jättesnabbt vilket var skönt. Lovisa var runt i London och kollade lite. Efter skolan åkte jag till St. John's Wood där jag mötte upp med Cicci, Eva och Stickan för att ta en öl. Vi gick till en pub som var mysig. Det blev massor utav snack vilket var hur kul som helst. Två timmar bara rann förbi och jag upptäckte att jag borde nog åka hemåt och träffa Lovisa lite eftersom det också är hennes sista kväll här. Jag kom hem och vi chillade lite innan vi stack ut på middag. Vi bestämde oss för att gå till den söta italienska restaurangen "Casa Becci" som har så god mat. Det blev pasta till Lovisa och en fiskrätt till mig. Mums! Vi satt där ett tag innan vi gick hemåt då Lovisa behövde packa iordning sina saker eftersom hon ska med en buss kl 04:30 inatt. Sådan hemsk tid att gå upp!

Snyggingen!

Vi kom hem och slappade lite. Jag börjar ju kl två imorgon men har ett gruppmöte kl elva så jag kan sova ut lite grann ialla fall. Det blev ännu en mysig dag. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar