lördag 19 oktober 2013

Pappas 50-års fest!

På morgonen fick jag massa fina bilder från Angelika på Stella. Gud så stor hon har blivit nu! Så kul att se hur hon ser ut och lite utav hennes utveckling i alla fall. Ska bli så mysigt att få träffa henne igen! Saknar denna lilla stumpa!

Finaste Stella

Det var rätt mycket att fixa innan festen så jag stack hem vid lunchtiden för att hjälpa till. Det blev lite plugg innan också för att se till att man var up-to-date med allt skolarbete. Folket började komma vid sjutiden och en efter en rullade dem in, jättekul! Vi började med lite champagne vid poolen och sedan drog vi oss vidare till en restaurang vid stranden: the Brasserie.

Champagnen till att börja med, mums!

Fredrik, farmor och jag

Fina Thelma

Vi hade hyrt taxibilar som tog oss alla till restaurangen så tillslut var vi där och alla hade beställt. Det var sådan god mat! Jag beställde såklart köttet och det smakade gudomligt! Mums så gott det var!! Det blev mycket snack till maten och skratt, jättekul! Jag hade pappa och Fredrik bredvid mig och Carl på andra sidan bordet, väldigt trevligt sällskap!

Den goda maten

Finaste pappa och jag

Farmor hade de två unga killarna bredvid sig: Carl och Kevin

Efter middagen så hade vi ordnat att alla fick skicka upp små hälsningar med dessa lampor. De är så fina! Man får skicka en liten hälsning eller önska sig någonting när man släpper den så den åker upp, vi får se om önskningarna går i uppfyllelse eller inte.

Pappa med sin lampa

Mamma skickar iväg sin

Vi avslutade kvällen hemma hos oss igen och där fortsatte festen. Det blev inte lika sent som igår vilket var väl skönt eftersom jag ska åka imorgon. Det blev i alla fall ett kanonslut på en jättebra resa! Så nöjd och så glad att jag kom hit för att få vara med på pappas stora dag, älskar dig så mycket pappa och hela min familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar