fredag 25 oktober 2013

Shopping till Samantha!

Idag stack Nur, jag och Charlotte till Oxford Street efter skolan för att handla massa saker till Samantha och till hennes födelsedag. Det gick jättebra men efter några timmar så hade vi ganska ont i fötterna och därför drog oss hemåt. Jag sov över hos Nur på kvällen och vi lagade god mat.

Samanthas födelsedagspresenter från mig

Tog sin lilla tid men tillslut var alla inslagna. Jag och Nur kilade hem till henne, men första passade vi på att byta alla mina lampor. Jag hade ungefär en lampa som fungerade så speciellt nu när det blir mörkt tidigt på kvällarna blev det väldigt mörkt i lägenheten och nästan omöjligt att sitta där och plugga.  

Presenterna

Jättefräck solnedgång idag

Aldrig sett mitt rum såhär ljust på länge!

Vi stack hem till Nur och käkade där. Det blev en chill fredag vilket var jätteskönt - man behöver sådana med ibland, inte bara utgångar. Vi kollade film och umgicks massor med alla, myyysskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar