tisdag 29 oktober 2013

Samanthas födelsedag!

Vi sju åkte jag hem till Samantha för att fira hennes födelsedag. Vi hade köpt 21 presenter till henne på 4 personer som skulle representera en för varje år hon fyllde. När hon öppnade dörren in till deras vardagsrum blev hon alldeles tårögd när hon såg hur vi verkligen hade tänkt till. Champagnen stod redo och vi skålade ordentligt och grattade henne massor!

Grattis Samantha!

Samantha och Sophie

Det blev en jättetrevlig kväll! Hon blev så glad för presenterna och det är alltid roligt. Vi gick vidare till Mori sushi och jag följde med en stund men var tvungen att sticka hem när de andra skulle vidare till Notting Hill på en pub för jag har ju min spanskapresentation imorgon... Lite segt, men det var kul att jag kunde vara med på det fina firandet med presenterna i alla fall.

Fick denna fina bild där Samantha dricker sin drink ut "Keep Calm, you're 21" vinglaset hon fick utav mig. Hihi, kul!

Nu ska jag gå igenom spanskan en sista gång och sedan lägga mig tidigt. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar