torsdag 17 oktober 2013

Langkawi och Orchid Ria!

Jag kom hem på morgonen och började packa mina saker till Langkawi. Jag behövde ju ta med mig allt eftersom jag flyger direkt från Langkawi till KLIA till London på söndag. Kommer bli en rätt lång resa. Jag såg verkligen fram emot att komma till Langkawi och bara slappa, denna ö är ju helt fantastisk! Vi kom till Langkawi på eftermiddagen och hämtade upp farmor, hon  hade ju inte sett vårt hus där så det var roligt att visa henne det. Efter en husvisning stack vi iväg till Orchid Ria där världens största och godaste tigerräkor finns. Vi åt oss mätta på detta och det var helt fantastiskt! Gud vilken middag, mums! Man sov gott efter all denna mat!

Räkorna

Jag, farmor och pappa

Godnatt allihopa, hoppas ni får en jättebra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar