tisdag 1 oktober 2013

Skola sedan fotbollsmatch vid Piccadilly

Jag kan inte förstå att det är första oktober redan! Det känns helt galet att tiden går så himla snabbt. För ett år sedan var jag ungefär helt ny här i London och nu känner man sig som en Londonbo. Det känns precis som om skolan började, men vi är redan en fjärdedel inne i terminen. Man får verkligen ta vara på de dagar man har kvar innan jag sticker till Madrid osv.

Jag var i skolan idag mellan två och fem så det är inga jobbiga tider. Efter skolan chillade jag lite med Nur och sedan drog jag vidare till Piccadilly Circus. Träffade en kompis där och vi kollade en fotbollsmatch. Hade det jättetrevligt med vid elvatiden stack jag hemåt eftersom jag har skola imorgon osv. Det blev en jättebra dag tillslut! Kram och godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar