måndag 30 september 2013

Skola igen, vecka 3/12

Idag började skolan igen och det gick jättebra. Måndagar är inte lika tuffa som folk tycker att de är men detta kanske beror på att jag börjar klockan tio och inte åtta som "normala" personer. Jag hade ialla fall alla mina lektioner som jag har innan lunch och sedan träffades Nur och jag och vi stack till St. John's Wood och åt lunch på Mori. Jag åt lite Green Curry kyckling och Nur åt sushi. Vi passade på att hämta mina saker som var hos Nur och lämnade dem snabbt hos mig innan vi stack vidare till skolan igen.

Lunch på Mori

Jag kom hem vid femtiden och då hängde Nur med och Cicci kom strax där efter. Jag hade planer för ikväll men de blev inställda sista minuten, så dem får jag ta imorgon istället. Jag chillade lite hemma och kollade X Factor, pluggade och svarade lite på mejl. En mysig kväll blev det tillslut.

En bild på mig lite så där på kvällen

Jag snackade med mamma när hon hade vaknat på morgonen. Det är alltid lika mysigt att snacka med henne och höra om hur allt är hos dem "där borta". Jag är så himla tacksam och lycklig att min familj och jag är så nära, skulle aldrig klara mig utan dem. Massa kramar till världens bästa familj! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar