fredag 6 september 2013

Sista kvällen med pappa!

Idag fixade jag lite saker under dagen, bland annat köpte jag den sista presenten till pappa för hans 50-årspresent. Jag ska fira av honom idag då jag inte kommer vara med på hans riktiga födelsedag i oktober, lite synd, men det är inte den bästa tiden då jag har skola osv. Till middag blev det goda kräftor med champagne, man kan ju ha det sämre! 

Den goda gourmetmiddagen 

Bästa pappa

Pappa fick sina presenter och blev jätteglad vilket var skönt. Han fick en Whiskybok om de 101 whisky man måste dricka innan man dör, kände den var lämplig nu när han blir 50... Och sedan fick han två whiskyglas varav hade jag graverat in "M.C." så han får ett personligt glas, lite fräckt att ha på Langkawi kanske?

De 21 armbanden jag har gjort

Vi skyndade oss upp för att kolla på fotbollsmatchen som började klockan nio där Sverige mötte Irland. Det var riktigt spännande men tillslut vann Sverige med 2-1, nu har vi en större chans att ta oss igenom kvalet. Jag passade på att göra tre armband medan matchen höll igång, pappa ska ta med sig dem till KL så mamma kan sälja dem med sina andra smycken. De blev faktiskt riktigt snygga! Efter lite snack och att jag hade packat klart min väska inför Stockholm så var det dags att sova. Pappa och jag har haft det riktigt mysigt denna veckan och det har allt varit roligt att få ta hand om min lilla far dessa dagar. Nu ska han tillbaka till "lyxlivet" i KL, lite avundsjuk är jag att han ska få sol och bad (jobb också såklart!), men jag känner att jag själv ändå är rätt redo att åka tillbaka till London nu. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar