lördag 28 september 2013

Lördag igen!

Jag smög ut på morgonen så jag inte skulle väcka Nur, jag lyckades för hon sov som bara den när jag stack iväg till Northfields för att undervisa. Allt gick jättesmidigt och jag var där en timma, sedan stack jag tillbaka till Nur. Vi gick iväg och handlade lite på Boots och då hade de rea på Oral B tandborstar. Jag har länge kollat på en men de är ju ganska dyra och har därför inte köpt någon. Nu var det 50% rea och denna tandborste kostade därför "bara" £25 vilket är jättebilligt jämfört med vad den kostar vanligtvis. Jag började använda den direkt så jag har en känsla att mina tänder kommer vara jättevita inom kort! 

Min nya leksak

Nur och jag chillade under dagen och sedan vid halvåtta-tiden stack vi till Picadilly Circus där vi träffade Cicci för att äta middag i Chinatown. Som vanligt hade vi det jättekul även inomhus - ha ha.

Det är detta vi håller på med på dagar som dessa

Vi stack till Dumpling's Legend vilket är en restaurang som har vunnit priser för att ha de bästa dumblings i hela London. De var jättegoda och det var min sötsura kyckling också. Gud så gott det är med asiatisk mat! Längtar verkligen efter Malaysia i sådana stunder, man tänker verkligen tillbaka på hur bra man hade det och hur lätt/billigt allt var.

Jag utanför Leicester Square

Cicci fick ställa upp på ett "turistfoto"

Tanken var att vi skulle gå till en pub/klubb som heter Verve men det var helt fullt så vi bestämde oss för att köpa en flaska vin och åka hem till Nur och bara mysa. Vi hade det trevligt och snackade. Samantha var också hemma så vi fyra satt och snacka länge. Vid tolvtiden stack Cicci hem och vi andra somnade strax efter. Kanondag! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar