fredag 20 september 2013

Gymmet för första gången på LA Fitness!

Idag traskade jag iväg till gymmet som ligger jättenära mig för att gå på mitt första "step and tone" pass.  Jag har aldrig gjort detta passet innan så jag var lite nervös om hur det skulle gå men jag tycker det gick väldigt bra - jag följde med hela tiden och stannade inte någon gång alls vilket var roligt. Det var jag och tre mammor eftersom det är ju inte många studenter som går vid lunch på en fredag då det är skola osv. Jag kände direkt att jag mådde mycket bättre, detta är verkligen någonting jag ska sätta igång med och vara bra på! Nu jäklar ska jag få bikinikroppen för 2014!


Tränade lite innan passet också

Hej och hå nu börjar det! 

Jag var lite små seg i bena efter passet men jag tycker bara det känns bra. När jag väl skulle duscha på gymmet så förstod jag inte alls hur man satte på varmvattnet, skruvade som tusan men ingenting hände. Det fick bli en kalldusch vilket kanske inte var det roligaste när man var jättevarm och bara ville svalka av sig, fast kanske inte bli nerfrusen! Det gick bra ialla fall: vatten som vatten - eller hur?

Jag gick hem och tog en banan sedan var det dags att gå tillbaka till skolan för min lektion jag har 16-17.. Lite segt att ha en lektion såhär sent på en fredag då jag mycket hellre skulle haft den på morgonen och varit ledig resten utav dagen, men så blev det inte. Efter lektionen träffades vi för ISB och hade en event där vi träffade många utav utbytesstudenterna. Det var jättetrevligt och det slutade med att vi gick vidare till en pub i närheten och tog en öl. Kul att lära känna nya personer!

Nur och Sophie

Jättefin solnedgång idag! 

Jag ringde Cicci och frågade vad hon gjorde, Nur hade fått för sig att hon ville ut och som jag är så var jag ju naturligtvis on board. Vi stack hem till mig och gjorde oss oordning och sedan stack vi till KOKO och hade en jättebra kväll. Det blev inte så sent vilket var skönt.

Söta Cicci och Nur! 

Imorgon ska Cicci och jag till London Dungeon vilket ska bli intressant. Man har ju hört mycket om detta stället så vi får se om det verkligen är så bra som alla tycker! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar