lördag 21 september 2013

London Dungeon och middag vid Oxford Circus!

Jag träffade Cicci vid tretiden och vi stack iväg till Waterloo där London Dungeon skulle ligga nära. Vi hade bokat biljetter på internet så vi fick mer eller mindre gå före hela kön vilket var ju hur skönt som helst! Såklart var det ju kö där inne också men det gick rätt snabbt, vi var väl inne hela vägen efter 30 minuter. Hade den här figuren efter mig precis när jag kom in. Han hoppade runt och sjung, det var lite småläskigt - detta händer såklart alltid mig då dessa folk dras sig till mig, vet inte varför...

Lite creepy

Vi tycker väl att det var kul att att göra denna tur men vi skulle nog inte göra om den. Det var hur roligt som helst att ha gjort de en gång, men man skulle nog inte gå och se den en gång till. Man borde gå dit om man inte har varit där dock! Det var ju roligt att lära sig lite om historien och lite annat om England, mycket intressant och de har ett väldigt interaktivt upplägg vilket gör det roligare också.

Otroligt vackra London!

Cicci och jag stack till Oxford Circus efter och åt middag på en italiensk restaurang i närheten. Vi var verkligen så hungriga efter att knappt ätit någon lunch så vi delade på en förrätt och sedan blev det varsin pizza - mums så goda de var!

Söta Cicci! 

Brusccetta förrätten! 

Vi tog oss hem till var sitt ställe, det är jättesmidigt nu när vi tar samma buss hem - den stannar precis utanför mig först och sedan precis utan för henne några stationer senare. Kanon! Det blev ett avsnitt utav Suits och sedan sovdags. En rätt lugn lördag men sådana behöver man ibland också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar