onsdag 25 september 2013

Chill a la delux!

Jag har verkligen känt mig lite allt för stressad nu på det senaste. Det är inte det att det är mycket i skolan, för det har inte riktigt kommit igång än, men det är så mycket annat. Jag planerar in alldeles för mycket med kompisar och andra saker. Det är roligt, men ibland behöver man bara en dag/kväll då man inte gör någonting alls. Idag var en sådan dag. Jag gick till spanskan vilket var under dagen och var lika bra som vanligt. På eftermiddagen träffade jag Sara och Cicci snabbt och åt lite snabb lunch, sedan var det hem och bara slappa. Jag gjorde bara lite chiliris med paprika till middag, någonting snabbt och lätt. Jag kollade X Factor och la mig tidigt.

Mumsig middag! 

Malin kom förbi en snabbis på kvällen och gav mig fiskbullar och en Läkerol godisburk. Så himla gullig - hon är verkligen en bra kompis! Så kul att hon fortfarande är kvar i London. Jag skypade lite med mamma på kvällen och det var allt. Imorgon ska vi ut och ta lite drinks och äta middag tillsammans så då blir det fullt upp igen. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar