måndag 23 september 2013

Skola igen och fixa naglarna!

Ny vecka igen och det betyder att plugget sätter igång igen. Jag var iväg och fixade naglarna efter skolan och de blev faktiskt riktigt bra. Jag brukar aldrig ha färg på naglarna, men idag kände jag att rött skulle passa. Får se om jag ångrar mig efter ett tag... 

Nya naglarna

Jag fixade iordning lite mat som jag hade över från igår och satte mig direkt efter i sängen och började läsa som tusan i böckerna från kurserna vi pluggar denna terminen. Det är verkligen hur mycket som helst så det gäller att ligga i! Jag har inte läst böckerna vi har haft innan då jag har känt att jag inte har riktigt behövt men nu läser vi kurser som jag inte riktigt känner till lika bra och då hjälper det verkligen att plugga lite extra. Betygen gäller ju också denna terminen till slutbetyget vi får när vi slutar så man får ju satsa ordentligt iår.

Gäsp gäsp, men lite intressant är det ändå!

Mina böcker för denna terminen

Jag läste det jag behövde för förra veckan så det känns skönt att jag kan bocka av vecka 1 nu. Nu blir det till att börja läsa materialet till denna veckan som kommer nu. Wiii, gäller att ligga i! Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar