fredag 13 september 2013

Cicci flyttar till London!

Idag vaknade vi och satte igång direkt. Nu var det dagen då Cicci skulle bege sig iväg till London. Vi åt en lång frukost och snackade en massa. Cicci packade ihop sina saker och sedan packade hon in sina väskor i bilen samt massa pantburkar och skräp som skulle sorteras och slängas. Skönt att få gjort detta. När vi hade fixat allt så var redan klockan halvtvå och då kände vi att vi kunde ta det lugnt och det är ju bättre att komma i tid. Allt gick jättesmidigt och väskorna vägde det de kunde. Jag tror allt Cicci var lite nervös över sin flytt, men allt gick så smidigt och hon landade i London där en taxi stod och väntade på henne. Nu är hon i min lägenhet och myser!

Cicci startar sitt nya kapitel 

Jag passade på att handla lite middag, det blev bacon, stuvad spenat och makaroner. Sedan vid halvfem stack jag iväg till kontoret då jag behövde lämna tillbaka bilen som jag hade lånat under tiden jag var i Sverige. Allt gick hur bra som helst och Thomas körde hem mig efter lite stopp på vägen. När jag väl kom hem var det dags att väga väskan, packa ihop det sista och kolla så jag fick med mig allt. Väskan vägde 22 kg så det var ju perfekt!

En liten egobild på mig själv!

En nyöppnad godisaffär inne i Solkatten i Lerum

På kvällen kom Helene, Nicole och Thomas förbi för att säga hej då. Så mysigt att ha familjen så nära en! Det är inte långt kvar tills vi ses igen, bara tre månader och de tre månaderna kommer gå så snabbt. Senare på kvällen visades "Due Date" på TV:n så den satt jag och kollade på medan jag höll på lite med datorn. Imorgon sticker jag till London, gud vad roligt! Jag är så redo att komma tillbaka i rutinerna och ett normalt schema med skola osv. Vi ses imorgon England! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar