onsdag 4 september 2013

Lunch med morfar, middag med farfar

Idag vaknade jag i tid för att dra mig iväg och fixa lite ärenden. Morfar och jag bestämde också för att äta lunch tillsammans så det blev ett stop på Le Rum där han blev bjuden på lite god mat. Vi hade det jättetrevligt verkligen! Det är roligt att försöka tajma in så många träffar man bara kan innan jag åker tillbaka till London. Man får ju passa på!

Den bästa morfar!

Jag invigde också ett utav mina nya Jeffrey Campbell skor idag. Jag har varit så rädd att använda dem eftersom de är kritvita och rätt att de både ska gå sönder eller bli smutsiga. Så kan man ju inte tänka när man har köpt ett par skor... Man måste ju ialla fall använda dem annars är det ju lite bortslösade pengar.

De nya JC skorna!


Vid femtiden stack jag till kontoret för att hämta pappa. Vi åkte sedan till en vaccinmottagning vid Vasastan där jag skulle ta min sista TBE spruta för fästningar. Pappa var ju rolig han, han höll på hela tiden innan och sa till mig att "Anna, det kanske är bäst att du dricker lite vatten!?" Det skulle skulle ju då underlätta illamåendet man får efter vaccinet - sure... Tur att man känner denna man och vet när han skojar!

Min knasiga pappa och jag

Efter mottagningen stack vi hem till farfar där vi åt middag och snackade massor. Efter middagen visade farfar ett fotoalbum som han hade från 1995-1996. Det var så roligt att titta på gamla bilder från när jag var liten och när Fredrik föddes, åh jag bara älskar gamla kort!

Jag som tre år

Fredrik som nyfödd och jag

Pappa, mamma, Fredrik och jag

Vi drog oss hem vid elvatiden då vi alla var rätt trötta. Man somnade gått på kvällen, inte många dagar kvar nu med pappa! Man får ta vara på varje minut. Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar