onsdag 18 september 2013

Förfest hos Nur, sedan till Cuckoo - eller?

Skolan höll i TopShops fashion-show under Fashion Week i London detta året så det har varit kaos på kampus de senaste dagarna eftersom det har varit hur mycket vakter som helst och designers osv. Idag höll de på att ta ner de stora tälten vilket är superskönt - nu kan man äntligen gå över gräset som man normalt ska kunna. Underbart! 



Jag gick hem och började göra mig iordning. Cicci kom efter ett tag och vi lagade middag sedan stack vi iväg till Nurs hem där vi skulle ha lite förfest innan vi stack vidare ut. Det blev spel, prat och mycket skratt hos dem. Vi var väl runt 10 pers vilket var roligt för då kan man verkligen snacka med alla och ha det jättetrevligt. Vid elva stack vi till Cuckoo som ligger i Mayfair för en utekväll!

En liten bild på mig och min outfit

När vi kom fram så var det inte alls så mycket folk där så vi dansade lite och började snacka med några andra. Cicci och jag kände väl att vi ville åka någon annan stans då det inte hade kommit så mycket personer dit än. Tror det kanske var alkoholen som pratade med oss under dessa stunder... Vi stack ialla fall till Leicester Square där vi gick till Zoo Club. Vi hade en sådan kanonkväll och det är roligt med sådana kvällar som man inte planerar till 100% för då blir dem till vad man gör dem till. Vi hade det hur kul som helst. Dansade loss, pratade och skrattade: med andra ord, en kanonkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar