måndag 2 september 2013

Slappade i Lerum

Idag är det exakt ett år sedan jag flyttade till London. Ett år sedan jag stod på Landvetter med mamma för att starta mitt egna kapitel på ett universitet i England. Jag måste själv säga att det har gått otroligt bra att flytta hem ifrån och alla saker jag har gjort där med utbildningen och annat som man har stött på. Jag måste också säga att jag är stolt över mig själv och min utveckling som person. Snart börjar ju nästa kapitel i Madrid efter nyår så då blir det nya handtag i Spanien, spännande!

Morfar ringde mig på morgonen och frågade om jag kunde hjälpa honom med sin telefon och iPad. Efter många försök så funkade det ändå inte att ladda över musik till hans enheter... Konstigt! Jag stack hem igen och gjorde lite armband medan jag väntade på att pappa skulle komma tillbaka till middagen. När jag stod och lagade mat fick jag en bild på Stella från Angelika, hon hade på sig en One Piece som jag hade gett henne i början utav sommaren, härligt att höstklädseln passar henne bra!

Fina Stella

Till middag blev det lax med en sherrysås och en cous cous sallad till detta. Vi smaskade i oss maten och snackade en massor. Så mysigt att ha pappa hemma! Man får ta vara på varenda minut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar