tisdag 3 september 2013

Fixat och donat

Idag ställde jag klockan på nio och drog mig iväg mot Göteborg för att lämna in bilen på värdering. Soft Touch ska ju sälja bilen som jag har kört så jag hjälper dem att fixa lite saker så klart när det gäller bilen som jag har fått låna.

Bra Bil i Backa

Jag snabbade mig till Allum där jag åt lite lunch med Erika Theil. Hon har varit borta i Argentina så hon hade verkligen mycket att berätta om hur hon har haft det. Det känns som om vi inte hade setts på evigheter så det var så roligt att få träffa henne så vi kunde uppdatera varandra lite grann om vad som händer i våra liv. Hon sticker tillbaka till Buenos Aires på fredag så jag får ta och önska henne en trevlig resa tillbaka!

Jag stack direkt till morfar för att jobba lite och sedan hem igen för att fixa iordning mig till kvällen. Elina och jag åkte in till stan för att äta middag och sedan kolla på bio med filmen "The Heat". Den var riktigt rolig faktiskt vilket kändes bra då man betalar rätt mycket för att kunna se på bio här i Sverige. Jag rekommenderar filmen då den har mycket bra humor och man skrattar mycket i många stunder! Se den allihopa!

The Heat

Det var en toppendag och jag fick jättemycket gjort vilket var skönt. Imorgon blir det några ärenden till, och snart sticker jag till Stockholm. Mycket framför mig nu med det är bara roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar