fredag 27 september 2013

Mysdag med Nur!

Efter jag hade haft min lektion klockan fyra till fem så stack jag hem direkt och packade mina saker inför helgen. Nur ska nästan vara helt ensam i sin lägenhet så hon hade frågat om jag ville sova över där under de dagarna, jag sa naturligtvis ja. Jag kom väl fram till Nur vid halvsex tiden och då satte vi igång direkt och började snacka som vanligt. Vi gick till Tesco och handlade sakerna inför middagen och sedan satte jag igång. Det blev lax, potatis och sherrysås till middag - Nurs favorit!

Jag under mat-lagandet

Denna maträtten är superenkel och snabb men den är också så himla god. En väldigt perfekt kombination i mina ögon! Vi hade som vanligt jättetrevligt.


Middagen

Finaste Nur

Efter middagen kom Samanthas pojkvän dit och vi alla snackade ett bra tag. Det blev mycket prat, vin och skratt - så kul. Imorgon ska jag upp klockan nio för att undervisa, hej och hå - detta ska nog gå även på en lördag! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar