måndag 9 september 2013

Tillbaka till Göteborg!

Imorse vaknade Cicci tidigt för att gå upp och packa. Jag sov vidare till niotiden sedan åt vi frukost tillsammans vilket var mysigt. Det kändes bra för Cicci hade allt under kontroll med packningen vilket kändes hur skönt som helst för henne. Nu var det bara att städa, plocka undan och stänga till lägenheten. Allt gick jättesmidigt och snart var dörren stängt, lägenheten städad och Cicci redo för en flytt till London.

Cicci med alla sina väskor, redo att sticka

Lotta, Ciccis gudmor, hämtade oss utanför deras hur och vi åkte iväg till stationen för att hinna med vårt tåg till Göteborg. På stationen väntade Angelika, farmor och Stella för att säga hejdå. Det kändes riktigt jobbigt faktiskt att säga hej då till den lilla skrutten för hon betyder så mycket och jag kommer sakna henne så himla mycket! Tänk vad stor hon kommer vara om bara 3 månader!! Jag fick en liten tår i ögat, men det gick bra. Jag kommer skypa så mycket jag kan med Angelika så vi kan alla hålla kontakten så bra som möjligt.

Jag och det finaste gudbarnet Stella

Cicci och Stella

Sötaste lilla flickan

Cicci, Stella och jag

Tågresan gick hur bra som helst och snabbt. Vi var tillslut på centralen och vi hann med tåget till Lerum vilket var perfekt. Väl på stationen stod morfar parkerad där. Vi skyndade oss hem och sedan åkte vi iväg till ICA för att handla någonting lätt till middag. Det blev revbensspjäll med potatissallad och en film till det. Vi chillade bara på kvällen och kollade på "The Heat". Jag tyckte denna film var någonting otroligt när jag såg den på bio, men nu när jag kollade den en andra gång var den inte lika bra... Den var fortfarande rolig, men man visste ju redan när skämten skulle komma så det blev inte samma grej.

Cicci och jag under film-tittandet

Det blev till att lägga oss tidigt idag då vi var riktigt trötta efter resan osv. Vi sov hur bra som helst vilket var skönt! Nu är det denna veckan i Sverige, sedan blir det London på lördag - shiiitt vad sommaren har gått fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar