söndag 29 september 2013

Helgen är nästan över!

Idag hade jag snackat med J som är i London över dagen och vi åt lunch tillsammans med honom och två utav hans kompisar. Nur och Cicci hängde också med. Vi åt på ett fräckt ställe vid Leicester Square som heter Byron - de hade jättegoda skinny hamburgare och milkshakes. Riktigt kul och träffa J också, han är ju bara helt galen och hur rolig som helst! Vi hade det jättetrevligt med konstant skratt ungefär. Efter lunchen stack vi till Nespresso där jag handlade lite nya kapslar till min maskin och Nur köpte också några. Vi stack därefter till John Lewis och handlade lite saker. Efter många timmar på stan stack vi hem till Nur och bara chillade på kvällen. John Lewis hade lite roliga halloween saker så Nur tyckte att denna passade mig: kanske, kanske inte?

Bra för Halloween 2013 eller?

Väl hos Nur så läste jag en massa i Macroeconomics och hon höll på med sin nya kalender som hon hade köpt. Det blev lite plugg sedan satte vi på TV:n och kollade på lite olika kanaler. De har ju fått några kanaler nu eftersom de har en TV osv så det är lite kul att man kan kolla på BBC, filmer, shower, osv. Det gör jag ju aldrig här eftersom jag inte har någon TV. Vilken helg det har varit. Jag har haft det så roligt - måste ha fler utav dessa helger. Godnatt och hoppas ni har haft en jättebra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar