söndag 22 september 2013

Photoshoot sedan middag hos Delfs

Idag vaknade jag itid och hängde med Nur då hon skulle ta bilder på två kompisar utav oss som skulle användas till en hemsida som en annan kompis har gjort. Spännande. Hon har startat ett företag som ska hyra ut märkesslipsar och behövde några snyggingar för att posera med slipsar på sig. Bilderna blev verkligen hur bra som helst och Nur är verkligen duktig på att justera så att ljus osv blir bra! Kul att vara med och se när hon gör det hon är jättebra på. Jag var väl där mer som en assistent eller bidrog med det sociala.

Nur gör sitt

Fina Sophie poserar med slipsen

Vid fem stack jag till Norma och Fredde där jag skulle undervisa först och sedan äta middag med gänget. Det var första gången jag träffade dem sedan innan sommaren så vi hade verkligen hur mycket som helst att snacka om. De var och hälsade på i Malaysia vilket var jättekul så jag fick höra allt om hur de hade det. Jag fick också lite pennor som de hade med sig från KL samt kaffe som jag hade beställt i somras hem till dem. Kanontrevligt!




Åhhh mums, nya variations-kaffet! 

Jag kom hem vid halvtolv tiden och då somnade jag direkt. Imorgon är det skola igen och vecka två utav tolv... Helt sjukt att tiden går så fort och att vi snart är en fjärdedel igenom hela tredje terminen... Man får verkligen ta vara på universitetstiden medan den varar! Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar